Varsågod, här får du en undersökning!

  • Din vän bjuder dig på en undersökning
  • Boka nu, få undersökning utan kostnad (värde 450kr)
  • Få reda på om du kan göra ögonlaser eller linsbyte

”En sådan magisk frihet – det enda jag ångrar är att jag inte gjorde operationen tidigare!”
– Peter Sahlberg – Surfare

Peter S Surfar

Så går undersökningen till:

1

Vi mäter ditt synfel

Någon av våra specialutbildade optiker mäter ditt synfel och gör en mängd andra mätningar som är speciella för synkorrigerande kirurgi. Ingen av dessa mätningar gör ont.

2

Vi kartlägger ditt öga

Vi mäter hornhinnans tjocklek och ytans jämnhet för att kunna bedöma vilken metod som skulle passa dig bäst.

2

Vi tittar på resultatet

Om allt ser bra ut, får du information inför behandlingen och vi bokar in tid för ytterligare undersökning av läkare samt för operation.

Trygghetsgaranti

  • Fria kontroller under 5 års tid
  • Fria kompletterande behandlingar vid behov under 5 års tid
  • Jourtelefon för omedelbar hjälp efter din ögonlaser eller linsbyte
  • Fri mottagning på alla våra 40 kliniker i Skandinavien

Om Memiras kvalitetsarbete

Vår unika dedikerade kvalitetsavdelning säkrar alla våra kliniska processer. Målet är högsta möjliga resultat på din ögonoperation.

Kvalitetssäkring är en central del av kvalitetsarbetet och genomförs av kvalitetsavdelningen, som fungerar som ett oberoende granskningsorgan över alla processer.

Kliniska resultat utvärderas löpande på såväl metod som kirurg och optiker. Dessutom genomför vi kundnöjdhetsundersökningar på alla opererade och förundersökta kunder. Resultaten från undersökningarna sammanställs och analyseras för att säkerställa att det kliniska resultatet motsvarar kundernas förväntningar. Ytterligare en del i kvalitetssäkringsarbetet är att säkerställa att alla medarbetare får korrekt klinisk utbildning. Kvalitetsavdelningen ansvarar för innehållet i alla kliniska utbildningar, både när det gäller introduktion- och vidareutbildning. Detta är kärnan i vårt kvalitetsarbete.

Vårt kvalitetsarbete ska bidra till att vi har nöjda kunder. Alla kunder får därför möjlighet att i en kundnöjdhetsundersökning kommentera sin upplevelse hos oss. Kunder som väljer att operera sig får möjlighet att ge oss feedback både 3- och 12-månader efter sin operation, de som inte opererar sig hos oss får samma möjlighet 3-månader efter sin förundersökning.