Vår supportpersonal består av medarbetare inom flera olika avdelningar. Samlat under rubriken supportpersonal finner du vårt Kundcenter, vår Kvalitetsavdelning, Ekonomiavdelningen, HR och Resurs, IT, Teknik och Logistik, Marknad, Försäljning samt Ledningsgruppen. Supportfunktionernas uppgift är att stötta vår personal som arbetar ute på klinikerna i våra länder så att de ska kunna erbjuda bästa möjliga service till våra kunder. Huvuddelen av våra medarbetare på supportfunktionerna sitter på huvudkontoret i Uppsala, kontoret i Stockholm eller på kliniken i Göteborg.
Memiras supportfunktioner stöttar kollegor i hela koncernen – Sverige, Norge och Danmark – i en mängd olika frågor. Hos Memira erbjuds du en varierad vardag med högt tempo och mycket frihet under ansvar. Samarbete, service och kunskap är de ord som kännetecknar vår personal i supportfunktionerna. Tillsammans bidrar alla till att göra arbetsdagarna enklare för sina kollegor och våra kunder.
Chatta med kundservice.
Utanför våra öppettider
Mån - Fre
08:00 - 17:00
chattar du med vår chatbot.
Kundservice
Mån - Fre
08:00 - 17:00
08 – 517 588 18
Ögonsjukvård i Stockholm
Mån – Fre 08:00 – 12:00
08 – 517 588 19
Optiker/Ortoptist i Täby
Mån – Fre 08:00 – 17:00
08 – 792 49 20
Optiker/Ortoptist i Stockholm
Mån – Fre 09:00 – 18:00
08 – 24 40 44
Informationsbroschyr
Ladda ner
Se våra priser
Priser
FAQ
Vanliga frågor
Boka en undersökning
Hitta en tid för undersökning