Supportpersonal

Memira Kundcenter

Vår supportpersonal består av medarbetare inom flera olika avdelningar. Samlat under rubriken supportpersonal finner du vårt Kundcenter, vår Kvalitetsavdelning, Ekonomiavdelningen, HR och Resurs, IT, Teknik och Logistik, Marknad, Försäljning samt Ledningsgruppen.  Supportfunktionernas uppgift är att stötta vår personal som arbetar ute på klinikerna i våra länder så att de ska kunna erbjuda bästa möjliga service till våra kunder. Huvuddelen av våra medarbetare på supportfunktionerna sitter på huvudkontoret i Uppsala, kontoret i Stockholm eller på kliniken i Göteborg.

Memiras supportfunktioner stöttar kollegor i hela koncernen – Sverige, Norge och Danmark – i en mängd olika frågor. Hos Memira erbjuds du en varierad vardag med högt tempo och mycket frihet under ansvar. Samarbete, service och kunskap är de ord som kännetecknar vår personal i supportfunktionerna. Tillsammans bidrar alla till att göra arbetsdagarna enklare för sina kollegor och våra kunder.

Fråga oss

Boka tid

Se vilka tider som finns tillgängliga just nu

Eller boka via telefon på 020-61 62 00

Chatta med oss

Chatta med kundservice.

Utanför våra öppettider
Mån - Fre 08:00 - 18:00
chattar du med vår chatbot.

Skicka e-post till oss

Ring oss

Kundservice
Mån - Fre 08:00 - 18:00
020-61 62 00

Ögonsjukvård i Stockholm
Mån – Fre 08:00 – 12:00
020-80 20 40

Optiker/Ortoptist i Stockholm
Mån – Fre 09:00 – 17:30
020-61 62 00

Ta reda på mer

Informationsbroschyr
Ladda ner

Se våra priser
Priser

FAQ
Vanliga frågor

Redo att boka?
Boka tid för undersökning!