Kundcenter

Klinikpersonal

På våra kliniker har vi Klinikansvariga och Patientkoordinatorer som driver kliniken som sin egen med hela Memiras organisation i ryggen. Klinikpersonalen ska upparbeta marknaden samtidigt som de leder verksamhetens dagliga drift. Hos vår klinikpersonal finns en stark tro på produkten och de har ett brinnande engagemang för att utveckla kliniken till oanade höjder.

I arbetsuppgifterna ligger stort fokus på bemötande och service till våra kunder/patienter samt försäljning och marknadsföring på en marknad med potential. På kliniken hjälper de varandra att sprida positivitet och har hög arbetsglädje samtidigt som de är flexibla och förändringsbenägna. Vardagen är väldigt varierad och har ett högt tempo. Klinikansvariga och Patientkoordinatorerna tar emot kunder, svarar på frågor om vår produkt, förbereder både kunder och klinik inför undersökningar och operationsdagar, bemöter kunder med god service och arbetar för att öka kännedomen om Memira genom företagsbesök, aktiviteter och event.