Som kund hos Memira täcks du både av vår trygghetsgaranti på 5 år, samt av den svenska patientskadeförsäkringen. Det är inte ovanligt att det krävs kompletterande behandlingar efter operationen för att nå bästa möjliga resultat. Sådana behandlingar kan vara planerade redan inför operationen eller så visar sig behovet först efter läkningsprocessen.
Vi gör alltid vårt yttersta för att nå förväntat resultat av din operation, utan extra kostnad för dig. Om du trots det upplever att slutresultatet inte är i linje med det som vi kommunicerat före operationen, har du möjlighet att söka ersättning genom patientskadeförsäkringen. Generellt sätt bifaller patientskadeförsäkringen kring en tredjedel av alla ersättningsanspråk medan två tredjedelar avvisas då resultatet bedöms ligga i linje med vad som kommunicerats.
Chatta med kundservice.
Utanför våra öppettider
Mån – Fre 08:00 – 18:00
chattar du med vår chatbot.
Kundservice
Mån – Fre 08:00 – 18:00
020-61 62 00
Ögonsjukvård i Stockholm
Mån – Fre 08:00 – 12:00
020-80 20 40
Optiker/Ortoptist i Stockholm
Mån – Fre 09:00 – 18:00
08-24 40 44
Informationsbroschyr
Ladda ner
Se våra priser
Priser ögonlaser
Priser linsbyte
Se våra tider
Till bokningen